Bebisfisk

Tjoho! (jag är trött)

Efter den lilla vandringen till affären så började jag göra mat, jag var sjukt hungrig! Spagetti och köttfärsås, som hela lägenheten nu stinker (kanske fel ordval) av.. Blev mycket över så jag gjorde en matlåda till Robin:)

När jag åt så kom Robin och skrämde mig, jag visste inte han skulle komma.. Men han stannade bara en liten stund. Vi träffades lite senare när jag var med när han flyttade in sitt akvarie i hans nya lägenhet. Det är en jättesöt fisk där som är min, den heter bebis.

En annan nyhet är att Robin inte ska åka och paddla kanot, vilket är tråkigt för han men lite bra för mig. Nu är det inte så att jag inte vill låta honom ha kul, utan för att jag är orolig för honom. Han skadar sig jämt. Alltid. Ramlar på klippor och skär sig osv.

Jag är trött.. Ska nog kolla lite Dawson's Creek och vila. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0