Felskickade SMS

För några dagar sedan så var jag på Bokia, där såg jag en bok som hette typ "SMS som hamnat fel" där folk hade råkat skicka fel sms till fel person osv.

Idag hände något väldigt pinsamt mig.

Min pojkvän har bytt mobilnummer eftersom han fick en ny mob+nummer av sitt jobb. Jag bytte också mobil, för min är sönder så jag skrev upp hans nys nummer på ett papper (det sparades inte på simkortet utan på telefonen) sen la jag in det i min telefon. Några timmar senare så skickade jag ett sms:

"Jag älskar dig <3"
(när han inte svarade med en gång så tänkte jag inte på det, men efter en timme så började jag undra lite så jag skickade igen)

"Vad gör du? Puss puss!"
(han svarade inte nu heller..

"Ho ho??"
(inte nu heller...)

"Varför svarar du inte? Är du arg? :("

Efter en stund så ringde det i min mobil, det var ett 0512 nummer och jag svarade.

Jag: Ja, det är Cattis
Gubben: Hej, det här är bla-bla-bla på Swegon, du hade försökt nå mig?
Jag: Hmm, nej?
Gubben:Du skickade, uhm, några sms?
Jag: Oj! Ja. Jag skulle skicka till min pojkvän, han jobbar på Swegon
Gubben: Haha okej
Jag. Fan vad pinsamt..
Gubben: Hehe nej då.
Jag: Ehm, hej då..



Buhu, sjukt pinsamt ju.. Det visade sig att jag bara hade skrivit in fel siffra på slutet av numret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0