Found it..

Vill bara börja att med att skriva: Gött! Luna har somnat. Hon ligger nu på rygg i sängen och drömmer (hennes ben rycker). Hon var i och för sig ganska lugn en timme förut när hon låg i fönstret och stirrade på en orange katt i ett fönster mittemot.

Jag hittade min kalender, den låg på golvet. Får nog ta och plocka upp lite saker, laptopen behöver kanske inte ligga framme. Det får bli senare för nu är jag sjukt hungrig så jag ska gå till affären och köpa lite saker som behövs till mat, blir spagetti och köttfärsås idag (min favoritmat, yay.. eller, delad förstaplats med nuggets och ris!)

Ska även leta upp min sladd till mobilen så jag kan föra över lite bilder. Mobilen i övrigt är ju helt dum just nu, den är sönder och det funkar inte att skicka sms, bara att få. Satte i sim-kortet i min gamla ett tag, som jag inte har laddare till. Det fixar sig nog någon gång i livet. Ska kanske lämna in den på lagning idag om försäkringen fortfarande gäller, vilket jag tror..

Mot affären.. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0