God morgon

Tyckte så synd om Luna inatt, hon skrek så att det lät som om hon var ledsen och hade ont. Kunde inte vara arg på henne. Funderade lite inatt på om hon kanske har ont i svansen. Igår när jag kom hem så stod hon vid dörren och när jag stängde så råkade jag klämma lite av hennes svans så hon inte kom loss. Det såg i och flör sig ut att bara vara i pälsen, och nu när jag känner på hennes svans så känns det inget konstigt och hon reagerar inte heller. Men synd om henne i alla fall. Fick till och med gå upp inatt och kolla så att hon verkligen har mat och vatten, vilket hon hade..

Jobbig sak: Jag hittar inte min kalender? Vart kan jag ha lagt den. Hade den sist i onsdags när jag var på Ågården, men den är ju ganska tung så tror jag la ur den när jag kom hem. Vart? Hjälp.. Ska ta och leta lite.

Andra saker jag ska göra idag, som är lite viktigt, är att ringa till Senäte, de har telefontid om ca 5 minuter så får väl leta och äta frukost efter det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0