Luna skriker

Okej, nu har jag ätit (=gott) och kollat lite på Dawson's Creek, säsong 3 that is. Mycket bra. Joey och Pacey har börjat bli kära i varandra, jag minns det där...

I alla fall. Luna går omkring och skriker. Inte sånt där skrik som honkatter gör när de vill para sig (hoppas hon aldrig mer gör det, sjukt jobbigt!!!). Tror hon är rädd att jag ska åka iväg, för jag har sovit hos Robin hela helgen, men varit hemma här på dagarna. Men hon känner sig nog ensam ändå.. När jag kom hem imorses så hade hon flyttat på hallmattan jättelångt bort, knaskatten.


Min lilla prinsessa. Eller häxkatt. Det beror på hur ond hon har varit.

Nu är jag väldigt trött, så ska lägga mig och kolla klart på Dawson's creek, sen sova.

(Snälla Luna. Var tyst. Sov)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0