Tänker på kläder

God morgon, god morgon.

Om en stund ska jag gå bort till resecentrum och möta Olle, vi ska plugga idag. Har inte fått så mycket gjort som jag egentligen ville under den här veckan, har varit sjukt trött och typ sovit lite när som på dygnet de senaste två dagarna. Jobbigt.

Blev arg förut när jag skulle äta frukost och brödet hade möglat. Usch! Det ska inte ens gå ut förrän om två dagar, dåligt? Det såg äckligt ut, typ som svart sot på och så lite grönt såklart. Myspys eller inte... Ska köpa nytt bröd sen, en annan sort.

Hmm, nu är det snart dags att gå, men vill även skriva att jag betalat räkningarna och fått lite pengar över. Vill köpa lite nya höstkläder, såg lite snyggt på Gina Tricots hemsida. Vill ha. Men ska spara pengar, fast kanske kan köpa något litet. Tycker inte om att ha förra årets kläder även om de knappt är användna (har så mycket kläder att jag typ aldrig behöver använda samma så de slits liksom aldrig ut)

Nu ska jag lyssna klart på en låt, sen går jag. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0