"Trasigt" tagenbord

Mitt tangentbord började krångla igår så nu sitter jag vid den bärbara, vad ovant det är att skriva på de här tangenterna!

Idag så var jag på besiktning av min gamla lägenhet, och det gick bra, fick lite anmärkningar på städningen men det var bara eftersom vi städade för snart en månad sen och det har hunnit komma lite damm. Sen skulle jag tydligen tvätta takfönstrena som sitter jättehögt upp. Hm hm, får se hur detta ska gå.

Har även varit på Kjell-Oves 43årskalas, kom precis hem därifrån. Vi fick fika och tårta som Anna hade bakat, gott:) Efteråt så åkte vi och tittade på Annas nya lägenhet, den var jättefin.

Nu sitter jag här och väntar på att tjejerna ska ringa, ska leka med dem ikväll och sen sova hos Robin.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0